FAQ
Kan ik mijn producten retourneren?
Ja, het is mogelijk om jouw producten te retourneren. Kijk hiervoor op de pagina retourneren.
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Ik streef ernaar om je bestelling binnen 1 á 3 werkdagen te verzenden.
Wat zijn de verzendkosten?
Voor meer informatie over verzenden verwijs ik je graag naar de pagina verzenden.
Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet ontvangen heb?
Als ik je bestelling heb verzonden ontvang je een track & trace. Zodra je na het ontvangen van je track & trace na 3 dagen nog geen pakket hebt ontvangen neem dan contact met mij op via lovely.dots@outlook.com
Wat moet ik doen als er iets mis is met de bestelling die ik ontvangen heb?
Ik hoop dat dit niet nodig is, maar wanneer er iets mis is met jouw bestelling neem dan contact met mij op via lovely.dots@outlook.com
Waar is Lovely Dots gevestigd?
Lovely Dots is gevestigd in De Rijp. Je kunt bij ons ook je pakketje af komen halen.
Het doosje om mijn journal is beschadigd, wat nu?
De doosjes om de journals zijn ter bescherming van de journal zelf. Je koopt niet het doosje, maar de journal daarin. Ik kan geen garantie geven dat het doosje geen beschadigingen heeft omdat dit tijdens het transport kan gebeuren.
Wat moet ik doen als er iets mis is met mijn elastiek?
Ik hoop uiteraard dat dit niet nodig is, maar het kan gebeuren dat er iets gebeurt met je elastiek. De elastieken zijn gemaakt voor om een boekje en het wordt aangeraden om hier voorzichtig mee om te gaan. Wanneer jouw elastiek toch stuk gaat wil ik je vragen om een e-mail naar mij te sturen via lovely.dots@outlook.com zodat wij samen kunnen kijken naar een passende oplossing. *elastieken zijn niet geschikt voor kinderen onder de 12 jaar.
Hoe kan ik contact opnemen als mijn vraag hier niet tussen staat?
Je kunt altijd contact met mij opnemen door het contactformulier in te vullen op mijn contact pagina. Het is ook mogelijk om mij een e-mail te sturen aan lovely.dots@outlook.com of mij een berichtje te sturen op mijn instagram.